DoubleTree by Hilton Amsterdam Triatlon Challenge

Als het grootste hotel in het centrum van Amsterdam gaat het team van DoubleTree by Hilton Amsterdam zich inzetten voor de zeldzame spierziekte van Pompe. Met 20 team members gaan ze deze sportieve uitdaging aan om zichzelf uit te dagen, maar ook om de zeldzame Ziekte van Pompe te steunen.

De Triathlon waaraan zij gaan deelnemen is een bucketlist voor velen en zal plaats vinden op 9 juni 2024. Tijdens hun trainingsweg naar de triathlon leek het hun fantastisch om zich in te zetten voor een goed doel. Hopelijk rennen ze op 9 juni met minimaal €5.000,- over de finishlijn.

Hilton streeft ernaar om een positieve impact uit te stralen op gebied van Environment, Social and Governance. Onze welbekende ESG- strategie. Travel With Purpose is een fundamenteel onderdeel van wat Hilton wil uitstralen. Hier valt deze fantastische actie ook onder.

Door geld in te zamelen voor de Stichting Ziekte van Pompe dragen ze bij aan de bekendheid van de ziekte van Pompe en voor het onderzoek naar Gentherapie. Op dit moment is genezing nog niet mogelijk, maar met Gentherapie wordt dit in de toekomst wel mogelijk gemaakt. En daar is veel geld voor nodig.

Doneren kan via https://www.spieractie.nl/teams/doubletree-by-hilton-amsterdam-triatlon-challenge?locale=en