Dankwoord aan LINDA.nl voor het Ondersteunen van de Strijd tegen de Ziekte van Pompe!

Wij willen graag een speciaal woord van dank uitspreken aan LINDA.nl voor hun geweldige berichtgeving over de veelbelovende ontwikkelingen in de strijd tegen de ziekte van Pompe. Het artikel benadrukt de baanbrekende gentherapie die wordt ontwikkeld door het Erasmus MC en LentiCure, en de hoop die dit biedt voor veel gezinnen.

De diagnose ziekte van Pompe is zwaar voor patiënten en hun families. Dankzij de steun en aandacht van media zoals LINDA.nl kunnen we meer bewustzijn creëren over deze slopende ziekte en het cruciale onderzoek dat gaande is.

Onze Stichting Ziekte van Pompe zet zich in om de levens van patiënten te verbeteren door bewustwording, ondersteuning en het bevorderen van onderzoek naar behandelingen en genezingen. Elke bijdrage, hoe klein ook, helpt ons een stap dichter bij een toekomst zonder Pompe.

Oproep aan Iedereen: We roepen alle media, farmaceuten en belanghebbenden op om deze belangrijke vooruitgang te blijven steunen. Uw steun is essentieel om ervoor te zorgen dat deze levensreddende therapieën beschikbaar worden voor iedereen die ze nodig heeft. Samen kunnen we een verschil maken en levens redden.

In het artikel van LINDA.nl is mede-oprichter van Stichting Ziekte van Pompe – Roxanne Kalaitzis-Licht, ook moeder van Valenti, geïnterviewd. Haar persoonlijke verhaal en inzet voor de stichting illustreren de dagelijkse strijd en hoop van gezinnen die met Pompe leven.

Steun de strijd tegen Pompe. Doneer nu en help ons levens te redden.