Steun ons!

Geen producten in de winkelwagen.

100% Secure Checkout!

Aanmelden voor ons benefietdiner vrijdag 14 oktober 2022.

De tafelverkoop gaat vandaag van start! Na 2 jaar wachten, is het eindelijk zover. Na het grote succes van het vorige benefietdiner, wil je dit niet missen!

Hoe kan je erbij zijn?

Bestel een tafel! We hebben tafels van 10 personen, maar ook enkele tafels van 2 of 4 personen. Ga je voor goud, zilver of brons? Op de tafels Goud & Zilver staat onze Pompe champagne gekoeld voor je klaar om de avond mee te openen. De enige vraag is, wie neem je mee? Je vrienden, familie of collega’s?

Wanneer?

Op vrijdag 14 oktober 2022 vanaf 17.30 uur. De feestelijke kleding mag weer uit de kast, dresscode is chique met een gouden touch.

Programma

We houden het programma nog spannend, maar het belooft een geweldige avond te worden met een 4-gangen diner bereid door sterrenchefs, bijpassende wijnen en live entertainment. Er mag gedanst worden, de avond zal feestelijk worden afgesloten met een DJ.

Tijdens het diner kan er worden geboden op diverse veilingprijzen. De voorgaande editie was dit een groot succes. Heeft jouw bedrijf een product of dienst die je beschikbaar zou willen stellen, dan veilen wij deze graag op het benefietdiner.

Locatie

In het Grand Hotel Amrâth Kurhaus Scheveningen zal de 2e editie van het benefietdiner plaatsvinden. In de prachtige Kurzaal zullen we met elkaar dineren en genieten van een mooie avond.

Doel

Met je aanwezigheid op het benefietdiner draag je bij aan het onderzoeksprogramma Gentherapie. Met deze eenmalige behandeling is genezing mogelijk, maar voordat dit op een patiënt kan worden toegepast is er nog meer onderzoek nodig.

Jouw donatie is fiscaal interessant en komt goed terecht!

Stichting Ziekte van Pompe beschikt over het CBF-keurmerk, wat inhoudt dat het CBF, de toezichthouder op goede doelen, erop toeziet dat giften op een verantwoorde wijze door onze stichting worden besteed. Stichting Ziekte van Pompe beschikt tevens over de ANBI-status, waardoor giften aan onze stichting voor de belasting aftrekbaar zijn.

Wat is er gebeurd met de opbrengst van de vorige editie?

De opbrengst van het vorige diner is besteed aan een voorbereidend onderzoek op de Gentherapie